Ovi Blog

blogul personal al lui Ovidiu Ştefan Lala

Revenire

leave a comment »

Vreau sa revin la postul scris ieri*, pentru ca mi se pare ca am gresit putin in privinta pustiului, care ulterior am aflat ca are identitate, se numeste Bogdan, este un copil dragut si nu este handicapat cum poate s-ar fi putut intelege din ce am scris in postul anterior.

Imi sunt atat de dragi copiii incat nu as putea  lasa  sa se inteleaga altceva.

Acum, dupa ce s-a dat filmuletul acela pe toate partile si a mai aparut si matusa lui Bogdan la tv. cred ca-mi reconsider putin parerea despre acest copil.

In ce preiveste faptul ca este sau nu un trucaj,  raman circumspect si prefer sa stau deoparte, pentru ca nu as vrea sa dau cu parul in bietul marinar si apoi sa aflu ca a fost furat de concurenta.

Sincer, nu pot sa fiu de nici o parte (dpdv politic) si vreau ce-i mai bine pentru tara mea, iar daca marinarul e cea mai buna alegere si mai ales daca ma convinge pana pe 6 decembrie, nu am nici o problema sa-l votez.

Oricum mai astept!

* Ăsta era articolul „de ieri”:

Jalnic nea marinare, daca ai facut ce am vazut azi la Realitatea, chiar in prezenta “lu matale”! Ce sa zici, copilul acela era acolo in speranta ca poate primeste ceva, stiu eu, un suc sau un corn cu mac.

Si asa cu zambetul pe buze, cu gura cascata dupa o coaja de paine, pentru ca se vede pe el ca nu era normal saracul, in loc de paine, primeste o dreapta stearsa care-l face sa se clatine.

Norocul lui ca adversarul de box era cam de aceeasi categorie si nu i-a pricinuit “daune” prea mari.

La asa adversar, asa pugilist! Rusine!

Written by fanelala

1 Noiembrie 2009 la 20:41

Postat in nasoale

Lasă un răspuns

