Ovi Blog

blogul personal al lui Ovidiu Ştefan Lala

Bonus/malus în stil românesc la RCA

leave a comment »

Aflam din presa cu surle si trambite despre noul mod de a stabili valoarea politei RCA, in functie de evenimentele de circulatie pe care le-a produs sau nu proprietarul autoturismului.

Am dat un ochi prin legea asigurarilor, sa nu ma fac de cacao in caz ca afirm ceva nepotrivit si am dedus de acolo ca daca persoana (conducatorul auto) care produce accidentul nu are acceptul proprietarului sa conduca masina respectiva va raspunde pentru prejudiciul creat. Asta inseamna ca daca are acceptul, raspunderea va fi a asiguratorului.

Intrebarea mea este urmatoarea: daca eu nu posed permis de conducere si sunt proprietar de masina, fiind obligat de lege sa fac asigurarea, care este istoricul accidentelor pe care le-am avut sau nu in trafic, pentru a mi se putea stabili valoarea politei de asigurare?
Sau, ca un bun roman ce sunt, imi cumpar masina pe numele mamei, care nu are permis, si fac accidente fara numar, iar asigurarea merge inainte cu reduceri substantiale, ca doar nu eu sunt proprietarul.

Oare sa fie o lege de tip romanesc, care lasa totdeauna portite de slalom, sau imi scapa mie ceva?

Written by fanelala

22 Ianuarie 2010 la 20:27

Postat in cugetări

Tagged with , ,

Lasă un răspuns

