Ovi Blog

blogul personal al lui Ovidiu Ştefan Lala

Timişoara, oraşul florilor şi al bicicletelor

leave a comment »

Incerc sa ies si eu din hibernare,  pentru ca nu am mai scris ceva din februarie si nu ma puteam abtine sa las neamintit un weekend atat de frumos petrecut in cel mai frumos oras din Romania.

“Verde pentru biciclete” este deja o manifestare pe care promit sa nu o ratez cat m-or mai tine puterile de mosneag biciclist. Inafara faptului ca am participat la un mars de doua ore pe biciclete, unde am putut vedea ce s-a mai construit prin Timisoara, am avut ocazia sa cunosc oameni noi ca Florin Chilian, Ionut Oprea, sa reintalnesc bloggeri atat din Timisoara, cu care ma consider prieten, cat si din Sibiu si Bucuresti.

Tot respectul organizatorilor, Emil si Marius Cristescu, care au facut posibil ca toti doritorii sa poata folosi o bicicleta cu care sa participe la mars si s-au ocupat de buna reusita a intregului eveniment.

Written by fanelala

28 Aprilie 2010 la 20:21

Postat in personale

Tagged with ,

Lasă un răspuns

