Ovi Blog

blogul personal al lui Ovidiu Ştefan Lala

Adio, Adrian Păunescu!

leave a comment »

Plangeam ca un copil cand ii ascultam unele poezii, astazi mi s-a rupt inima cand am aflat de disparitia sa.

Imi amintesc o intamplare de prin 1983 cand ofiter fiind in Orastie, am surprins doi soldati din unitatea in care lucram, prin oras, fara bilet de voie. I-am intrebat cu ce treaba sunt “pe afara”?

Mi-au raspuns sincer ca vor sa mearga la Deva la Cenaclul Flacara.

Nu stiam de cenaclu si cand am aflat am uitat de ce i-am oprit, i-am luat cu mine in masina si am “taiat-o” la Deva impreuna sa vedem cenaclul. Am ramas prieteni si acum, de cate ori ne revedem ne amintim cu placere de acel cenaclu si suntem mandri ca facem parte din “generatia in blugi”.

Written by fanelala

6 Noiembrie 2010 la 20:02

Postat in amintiri, oameni

Lasă un răspuns

