Ovi Blog

blogul personal al lui Ovidiu Ştefan Lala

Biciclim si noi mai cu talent?

leave a comment »

Cum a dat caldura mi-am scos bicicleta de la naftalina si am inceput s-o sterg de “uleioasele” cu care am dat-o la inceputul iernii. Iarna trecuta am tinut-o “calda” si am mai dat cate o tura si prin zapada, dar anul asta am fost mai lenes si am lasat-o la tara, la “casa piticilor”, unde mi-am stabilt resedinta de primavara-vara-toamna.

De cateva zile insa, vad ca vremea nu prea e de acord cu biciclistii, dar nu o sa dureze mult si sper sa reincep cursele ceva mai lungi cu bicicleta, adica cele interurbane. Am in vedere pentru vara asta cel putin cateva trasee pe care as vrea sa le pot bifa, iar doua dintre ele sunt Hunedoara-Ocna Sibiului si Hundeoara-Baile Felix.

Poate si trupa “familiala” de ciclisti se va ingrosa cu Virgil si Alex din Orastie (adica varu’ si nepotu’ ), incercand sa reeditam parti din Turul Ardealului pe care l-am facut cu Sebi, care acum a trecut la grupa mare si si-a luat motocicleta.

Cu siguranta voi mai scrie despre acest subiect odata cu inceperea sezonului cu adevarat si regret ca am scapat primavara asta “Verde pentru biciclete” de la Timisoara unde am participat in ultimii ani.

Sa speram la un sezon calduros si cu ploi doar de noapte!

Written by fanelala

14 Aprilie 2011 la 19:32

Postat in personale

Tagged with

Lasă un răspuns

