Ovi Blog

blogul personal al lui Ovidiu Ştefan Lala

Tu cu cine freci banking?

leave a comment »

Daca vrei neaparat sa intri in biroul de credit, adica in valaul porcilor tuturor institutiilor bancare din romania, nu trebuie decat sa-ti faci un credit de c*cat la Credit Europe Bank si sa uiti cateva zile de rata tot de rahat pe care le-o datorezi si ei te rezolva asa de bine, ca nu mai ai ce cauta pe la banci vreo 6-8 ani.

Daca esti tanar, nu-i problema, ca viata e lunga, dar daca nu, s-ar putea sa fii rezolvat pe viata.

Din nefericire, am fost pentru cateva luni angajatul unei firme de transport, care saraca s-a dus in picaj pana la faliment, iar ca urmare eu a trebuit sa-mi caut alt loc de munca. Nimic anormal pentru Romanica noastra prospera si plina de surprize din cele mai placute. Problema este ca patronul firmei falimentare mi-a facut cont la Credit Europe Bank pentru a-mi vira salariul pe card, iar banca i-a oferit in plus posibilitatea emiterii unui card pentru cumparaturi (binecunoscutul card avantaj) in rate din diferite magazine.

Eu nu vroiam nici card de salariu, nici de cumparaturi, dar daca asa a vrut bietul patron, nu am comentat si am dat cu subsemnatul. Nu am incasat niciun salariu pe cardul de salariu, dar am putut scoate o suma de nimic de pe cardul de cumparaturi (pe care a zis patronul sa o consider un fel de prima de instalare).

Vremea a trecut, firma s-a dus in cap, dar eu am ramas clientul bancii, iar dupa cateva luni am fost instiintat ca datorita faptului ca nu am achitat rata de 30 de lei timp de doua luni consecutiv, am fost trecut in biroul de credit, adica cel mai prost platnic din Romanica, si ca atare cativa ani buni pot sa-mi iau adio de la banci daca vreau sa mai solicit credite, deoarece sunt categorisit drept rau platnic. (desi eu n-am primit nici o hartie care sa ma anunte de spre aceste fapte)

Mare multumire Credit Europe Bank, ca oricum nu vroiam sa-mi mai fac si alte credite! Am insa o umila intrebare: de ce imi trimiteti in cel mai insistent mod posibil pe e-mail, alaturi de factura pe care trebuie sa v-o platesc, tot felul de oferte de creditare a unor cumparaturi pe care eu nu pot sa le fac tocmai ca urmare a excesului de zel pe care voi l-ati manifestat cand m-ati aruncat in biroul de credit ce pe o masea stricata?

“Dragii” mei de la CEB, stiu ca nu sunteti singurii din tara care faceti porcarii de genul asta, dar va rog insistent sa nu ma mai ispititi cu ofertele voastre de neratat, nu de alta, dar din cauza voastra nu pot sa ma calific, nu pot sa cumpar in rate si nu pot sa ma bucur de grandioasele voastre oferte, asa ca nu vad eficienta publicitatii pe care o faceti catre mine, drept pentru care va recomand sa nu-mi mai murdariti cutia postala decat cu strictul necesar, adica factura!

Written by fanelala

16 Aprilie 2011 la 19:30

Postat in nasoale

Tagged with

Lasă un răspuns

