Ovi Blog

blogul personal al lui Ovidiu Ştefan Lala

Oameni buni

leave a comment »

Am comentat, la Denisa pe blog, ca particip cu ce pot la ajutarea a doua fetite pe care eu le-am numit ingerasi, adica cu transportul oricaror obiecte (jucarii, dulciuri, produse alimentare, hainute s.a.m.d.) care vor fi donate celor doua fetite.

N-a trecut mult timp, adica exact o saptamana si deja s-au adunat una-alta de la cei care au fost impresionati de povestea fetitelor si iata-ne la Bârcea Mare cu primul transport. Am participat pentru prima data la o astfel de activitate si cu greu mi-am stapanit lacrimile.

Cele doua fetite al caror tata s-a dus si le-a lasat doar cu mama lor in mijlocul unei societati destul de aspre (pe care doar oamenii de bine mai pot s-o faca ceva mai buna) se jucau impreuna la ceas de seara, sub supravegherea mamei lor, intr-o camera de bloc muncitoresc din Bârcea Mare, o camera incalzita cu lemne donate si ele zilnic de fostul patron al Lidiei, mama lor (cinste lui!), cu gramada de papusi primite de la oamenii de bine care s-au sensibilizat la cazul lor.

Aparent erau bine, dar se simtea in privirea lor si in atitudine lipsa barbatului din casa, a tatalui care iti ofera sentimentul de siguranta, de protectie si de liniste. Pentru ele acesta nu mai este, din pacate, de la o varsta nepermis de frageda, iar viata lor va fi marcata mult timp de aceasta lipsa.

Am fost bucuros sa le vad totusi ce ochi mari si plini de multumire au facut atunci cand au vazut cum incep sa apara, din cateva sacose aduse de noi, ba cate o jucarie sau papusa, ba cate o cutie de ciocolata, cate un Mos Craciun din ciocolata, sticle de suc natural sau bomboane de pom. Si Lidia a fost coplesita de gramada de produse alimentare pe care le-a primit.

Ce sa spun, cred ca eu am fost cel mai emotionat si simteam acel sentiment grozav de satisfactie ca poti sa ajuti sau sa multumesti pe cineva cu niste lucruri relativ simple, dar care pentru ei inseamna mult mai mult decat ne putem inchipui.

Toate acestea nu erau posibile daca nu existau – si cred ca vor mai fi – acesti oameni buni, care au citit si mai ales au facut ceva pentru cei doi ingerasi carora le transmit multumirea pe care am citit-o in ochii mari si frumosi ai fetelor si mamei lor.

Incerc sa va redau mai jos niste poze, unde le vedeti pe fetite bucurandu-se de cadouri, dar si incercand sa ne zadarniceasca plecarea prin participarea la jocurile lor nevinovate.

Written by fanelala

16 Decembrie 2011 la 19:22

Postat in oameni

Lasă un răspuns

