Ovi Blog

blogul personal al lui Ovidiu Ştefan Lala

RECAPITULARE

leave a comment »

Nu va ganditi ca cineva a capitulat odata si acum o face pentru a doua oara.

Recapitularea, era in scoala, cel putin in cea pe care am facut-o eu, partea de final a unui trimestru sau a unei perioade din ciclul de instruire, in care profesorul materiei respective facea cu noi, elevii, o retrospectiva a unei parti din materia pe care ne-o preda, incercand sa sintetizeze acumularea de cunostinte si sa verifice in ce masura am reusit sa ni le insusim. Era destul de grav, pentru ca se lasa cu note si ca sa primesti o nota cat de cat buna trebuia sa cam stii despre ce e vorba.

Cum vad eu acum aceasta “recapitulare” este exact ceea ce scrie pe pancartele oamenilor care protesteaza in piata, adica fiecare cu ce-l doare.

Am vazut inscrisuri de tot felul, incepand de la “jos cutare”, “ghici cine pleaca”,”jos taxa auto”, “salvati rosia montana”, “nu eutanasierii cainilor vagabonzi”,”mi-e foame”, “ne-ati ciuruit salariile”, “nu vrem comasate ci anticipate”, “ne-ati taiat pensiile”, “traiti bine???”, si asa mai departe.

Ei, eu aceste inscrisuri le vad ca pe o RECAPITULARE a tuturor smecheriilor pe care le-a facut acest guvern laindicatiile pretioase ale comandantului suprem si pe care poporul acesta indurator le-a incasat zi de zi cu stoicism, vazand la TV ca si alte popoare o iau in bot si se revolta pentru neajunsuri mult mai mici, dar cu speranta ca noi, romanii, fiind mai ingaduitori, am amanat mereu revolta, ca doar, doar maine va fi mai bine.

Acest lucru nu s-a intamplat, romanul a fost trisat si inselat, dus cu zaharelul de pe o zi pe alta, RECAPITULAREA a devenit inevitabila, iar urmarile vor fi incalculabile pentru cei care conduc.

Exista o experienta romaneasca in acest domeniu, desi unii ne cred mai moi si fara verticalitate, dar nu as paria in favoarea guvernantilor pe acest lucru.

Ramane sa vedem cum se va termina acest val de proteste romanesti in tabloul european, dar parerea mea este ca nu ne vom face de rusine fata de greci, italieni sau spanioli.

Vedea-vom!

Written by fanelala

19 Ianuarie 2012 la 19:19

Postat in cugetări

Lasă un răspuns

